Monday, July 11, 2005

songs again!

新美人主义 (国)
#不要一脸惊奇 看的 是你是你是你
 我们屏色静气 为的 是你是你是你
 你的智美兼具 活现 新的美人主义
 多年来 我们一直寻觅的是你#

*你不要怀疑 你的美丽
 本来就是这样子
 为什么你不炫一次
 对自己忠实就有魅力

 脸上的美丽 美在一时
 你却有种永恒的颜色
 让世界用你的名字
 给美丽重新定义*

美得不可思议 没什么秘密
美得有意思 因为你是你自己
不做谁的影子 美丽以个性去展示
下一个传奇 现在由你在这里开始

REPEAT*

美得不可思议 没什么秘密
美得有意思 因为你是你自己
美得不可思议 你有你微笑的方式
美得有意思 万中无一的气质

不做谁的影子 美丽以个性去展示
下一个传奇 现在由你在这里开始





手放开
我把自己关起来只留下一个阳台
每当天黑推开城门对着夜幕发呆
看着往事 一幕一幕 再次演出你我的爱

我把电视机打开听着听着别人的对白
也许那些事情可以给我一个交代
你要的爱 我学不来 眼睁睁看情变坏 眼睁睁看情感慨

不能给你未来 我还你现在
安静结束也是另一种对待 当眼泪留下来
伤已悄在 分开也是另一种明白
我给你最好的疼爱是手放开
不要一张双人床中间隔着一片海
感情的污点就留给时间去漂白
把爱收进胸前左边口袋
最好的疼爱是手放开
不想用言语拉扯所以选择不责怪
感情就像候车月台 有人走就有人来 我的心是一个车牌 写着等待

我把收音机打开听着别人的失败
哽咽的声音彷彿诉说着相同悲哀
你的依赖 还在胸怀 我无法轻易推开 我无法随便走开
感情中专心的人容易被伤害



This turn round, it will be two songs at one go! the first song is a song which i liked quite long ago... especially the 是你是你是你 part... people might find it non-meaningful, i shall not mention who it is(ah chooo!!! *xing yi la*) hahaha.., but, i still like it... coz, yes.. u know.. the person is U!!! heehee...
other reason i like this song is that i find it nice, the tune and rythm... :D

the other song, hahaha.. sang out e emotional part of me!!! hahaha... i first heard of the song when i m k-ing songs.. elvin juz simply keep singing this song whenever we have a k session.. hahaha... but, the song finally struck me when i was a bugis with daniel.. we were shoppin' around.. roaming around.. then, at the end of the shopping session, we walked past e pirated CDs shops... they were playing this song.. it caught daniel's attention.. and also, my! we stood opposite the road and listen to the song.. then, we crossed the road and went back to the shop and listen again.. ahahha.. funny sia.. first time a song caught both of us.. =P

there is a reason why it caught me bah.. but, i choose not to say it out here.. let it be hidden somewhere at the corner bah.. :)

going to school le.. take care, peepz.. ;)

No comments: